onsdag 7 augusti 2013

Semestertider!!

Sedan senaste inlägget så har jag fått leverans av 500 m innerpanel som ligger och väntar på färg innan jag sätter upp det. Det gäller att prioritera med allt som skall göras efter takarbetet och säkra huset inför hösten och vintern. Så jag målar vindskivor och takbrädor. Ganska höga höjder det där men det går! Har även sett till att laga vedbodens fasad som var ganska upprutten...

Nedan lite bilder från köket där jag rev ner masoniten när jag vid midsommar fick fyllt två containrar till med sådant som skulle slängas...


2 kommentarer:

  1. Eftersom jag råkar veta att du satt upp lite panel!!!.... kan du inte lägga ut några bilder på detta. Jag är nyfiken!!
    Kram syster Yster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer, det kommer kära du när mer panel är uppsatt, lite svårt att se när det bara är några bräder goa du!! :-)
      Kram a

      Radera