måndag 17 juni 2013

Sakta men säkert...

...blir det lite ordning på torpet! Nu äntligen finns det både kallt och varmt vatten! Väntar på rörmokaren för montering av handfat och toalett men det blir efter midsommar. Då skall också jag ha en genomgång med elektrikern för alla uttag som finns i huset...


Har beställt material till hall och kök nu i alla fall men det kommer ta sin lilla tid att få upp. Nu i helgen fick jag hjälp med att fylla en container igen med byggavfall. Ytterligare en container kommer innan midsommar som får bli mitt nöje! Annars är det mycket växter på tomten som frodas, även om det mesta kanske är ogräs i mångas tycke så tycker jag det är fint när det är grönt i alla fall. I helgen fick jag även syn på en humleblomma som var så söt och en rosa krollilja!

 
 

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön semester och jobba inte för mycket utan försök njuta också! många kramar Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska försöka Ingela! De första dagarna har jag inte haft fullt ös så jag kommer nog inte överarbeta resten heller....hihi :-)

      Radera