söndag 24 mars 2013

Nu är det snart dags för hantverkare!

Imorgon kommer hantverkare som i etapper skall göra alla golv. De har även kontakt med vvs gubbe och elektriker. Hallen är nu urgrävd och klar med grus. Ett större bakslag kom igår då det blev stopp i hela avloppssystemet och det kom en stor mängd med vatten ut i grunden i stora rummet. Känns ju lagom kul när det blev så torrt och fint med det jag gjort. Så nu är det enkelt liv på torpet, utedass och disk ute, tur det börjar bli vår!! Blir förresten inget dryvent system till min grund, kommer göra andra åtgärder för att säkerställa god luftfuktighet.

2 kommentarer:

  1. Nu längtar jag ihäl mig efter min syster!! Dags att komma hem och ta lite ledigt snart....och krama lite på dina goa katter!!
    Kram Syster Yster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mä! Jag kommer ju te er imorgon goa zyzz! :-)

      Radera